DumpStats voor St. Kaas

818 +931 -113

Kudos

#38862 (Top 12.1603%)

Kudos/dag 0.22
Kudos/reaguursel 12.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 244
Minste kudos op 1 reaguursel -58

67

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 24
Reacties per reaguursel 0.07
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 10-12-2015
Eerste reactie op 10-12-2015

Black Friday Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2017-05-02 08:59:13 door Totototomatenplukker op Toeristen snappen er geen KUDT van!
Ook het scherper sturen gaat niet lukken. Als je met een schroef aan de voorkant naar links gaat zal de achterkant van de boot doorgaan en uiteindelijk voorbij de bocht gaan. Terwijl je met een schroef achteraan de voorkant van de boot alvast naar de goede kant "duwt" en daarna met de kant met de schroef netjes kan volgen.

83 kudos 2017-05-01 22:00:28 door DieEneBever op Toeristen snappen er geen KUDT van!
Er zijn meerdere redenen voor:

De voornaamste reden is dat je met je boot een voorwaartse beweging maakt en daarom vaak met de voorkant ergens tegen aan vaart als je een ongeluk hebt. Als de schroef van de boot aan de voorkant zit maak je bij de kleinste aanvaring de motor al kapot.

Daarnaast is het zo dat bij hogere snelheden de schroef en motor zich zelf het water intrekken. Als je de schroef aan de achterkant hebt zitten dan komt de neus van de boot uit het water. Zou de schroef aan voorkant hebben dan trek je de voorkant van de boot het water in. Door de voorwaartse kracht van de boot zal de boot steeds verder het water in verdwijnen.